söndag 12 juni 2011

Första inlägget!

Välkommen till Jesus Rocks!

I denna blogg kommer jag så ofta jag orkar och beroende på hur mycket tid jag har, försöka att dela med mig av kristen musik, dela nyheter och komma med reflektioner i allmänhet om den kristna musiken.
  Min plan är att även dela med mig av spotify-listor med lite ny musik och även musik jag lyssnar mycket på just nu, jag tar gärna emot förslag om vad ni vill läsa om inom ämnet och känn er fria att kommentera och tipsa andra om musik.
  En del av planen med denna blogg är att slå hål på myten om att det inte finns någon bra kristen musik, det finns mycket kristen musik som jag hoppas att ni tillsammans med mig vill upptäcka och helt enkelt smaka och se.

Trevlig lyssning och läsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar